الأربعاء، 20 أكتوبر 2010

جدى..


نفسى اقولك وحشتـــــــــــــــــــــــــــــــنى اوى

ومحتاجاك اوى....نفسى احضنك اوووووى

نفسى اخد من ايدك وردة

نفسى ارجع احس بالامان...

انت عارف انك من بعد ما بعدت عنى وانا معنتش

بحس بالامان...

تعبانة اوى من غيرك..اصلى كنت بحبك اوى

....
لو مقدرتش تضحك متدمعش ولا تبكيش وان مفضلش معاك غير قلبك اوعى تخاف..مش هتموت...هتعييييييييش
..........

دخل علينا والفرحة تملأ قلبه واسرع الى مقعدك

ليخبرك بما اسعده لتفرح معه

ولكنه لم يجدك...

تذكر انك فارقت الحياه ولم تعد موجودا

فصمت وابتسم ..ربما تذكر ابتسامتك فابتسم لك

وكأنه يخبرك بما اسعده

وبعدها اخد نفسا عميقا وعادت لملامحه اثار الحزن

التى لم تفارقه منذ رحلت...

..........

ناس كتير اتغيرت يا جدو وانا طلعت ساذجة فعلا

وكل ما بيعدى الوقت بفتكر نصايحك ليا

بجد وحشتنى اوى ..رحمك الله جدى العزيز

...............
ما زال فراقك يؤلمنى...حقا افتقدك

هناك 8 تعليقات:

زهرة يقول...

ربنا يرحمه يا سارة وإن شاء الله فى الجنة ونعيمها :)

وربنا يخلى لك بابا وكل العيلة يا حبيبتى

mrmr يقول...

انا حاسه بمدى معناتك لفقدانك له
صعب جدا ان الواحد يكون مرتبط بشخص ويفقده للابد
لكن عزائنا انه فى مكان جميل

sara draz يقول...

زهرتى
ربنا يتقبل دعواتك يارب
ميرسى يا سلمى نورتينى

sara draz يقول...

مرمر
عندك حق نحتسبه مكان اجمل ان شاء الله يارب
ميرسى يا مرمر على تعليقك ومرورك
^_^

ساسو يقول...

انا حاسه بيكي
لاني مجربه الاحساس دا
وكنت وقتها تايهه في دنيا غداره

رحم الله موتانا وموتي المسلمين
وادخلهم فسيح جناته

بوسي يقول...

ربنا يرحمة ويجعل مثواة الجنة
ويصبر قلبك

sara draz يقول...

saso
اللهم امين يارب
..احساس وحش اوى..
جزاكى الله خيرا على المرور
نورتينى يا قمر

sara draz يقول...

بوسى
اللهم امين
يارب يارب يارب يارب