الأربعاء، 28 سبتمبر 2011

..


بسم الله الرحمن الرحيم

بداية كدا

نقلا من بلوج رودى احب ان اعلن ان
..
يوم الخميس إن شاء الله حفل توقيع كتاب إيثار أحمد نور-حواس مستعارة

عمارة 2 - ممر بهلر- قصر النيل-وسط البلد

طريق الوصول عن طريق محطة مترو السادات او حتى العتبة..اسألوا على ممر بهلر الموضوع سهل جداً لما

توصلو الشارع طلعت حرب أو شارع قصر النيل

...

الكاتبة ايثار احمد انور اللى باذن الله بعد كام سنة هتبقى حاجة عظيمة وهتبقى من افضل كتاب العالم العربى

كله باذن الله

أحب اقولك ...

رارا انا بحبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك

احم احم .. ايون على الملأ كدهوت

^_^

..

ربنا يكرمك يارب دايما يا رارا ياااااااااااارب

بجد انا فخورة بيكى

وتقريبا لما بفكر فيكى بغسل قلبى كتير ..

..

اياكم محدش يروح حفلة التوقيع والا سأقطعنه إربا إربا

..

..

..

..

بالنسبة لكل اللى جاى دلوقتى فممكن نقول رغى ملوش لازمة على رأى رودى

..

كل ما أحاول أبقى تمام توجعنى الدنيا ومعرفش اللى بيحصلى



كل اللى فات مكنش تمام

واللى جاى شكله كمان مش تمام



مكدبش عليك بس انا بجد خايفة

وبكرهنى اووووووووى



مشيت فى طريقك ومشيتى فى طريقى لجل نلاقى بعض

بس تصدقى ملقيناش نقطة واحدة تجمعنا فيها ببعض !!



دخلت .. قعدت .. شربت لمون ..وطلعت



كان نفسى تهزئينى وتبهدلينى او حتى تضربينى

بس متسيبينيش لضميرى !!



بتقرى كتير ؟؟ - اه

ليكى فى السياسة؟؟ - اه

انتى غريبة اوى

- ااااااااااااااااااااه


انتى فين يا أنا ... - روحت مشوار ومش راجعة

هناك تعليقان (2):

دعاء العطار يقول...

الف مبروك لرارا وعقبال كتابك (:

بحب انا الكلام اللى ملوش علاقه ببعض ده

(: (:

واقولك ع حاجه كمان

أنا بحبك أوى (:

أى والله

Ghada , Rofayda يقول...

اعلق على ايه ولا ايه؟؟؟
حاجات كتيييير
بس انتي مينفعش اطلاقا تيئسي من النهارده مهما كان
ولا تفقدي الامل في بكره
عيشي كل لحظه بالامل
انا عند ظن عبدي بي ......
مش تنسييييها خليييها قاعده ومبدأ
واخيرا...
احيانا الغربه بتبقى تفرد وتميز
وافتكري...طوبى للغربااااء


دمتي غريبة
وصح لساااانك... على رأي البدو