الأربعاء، 13 فبراير 2013

ياللى بتوجعنى ..



وأنا اللى قولتلك قبل كدا إنى مبعرفش أحافظ على حد

حتى لو كنت بحبه ...

دايما نصيبى كدا .. كل ما أحب حد أضيعه

...

كنت بس عايزة أقولك انك وانت بتعاتبنى كنت عايزة أرمى نفسى جوا حضنك

وأعيط .. 

....

نزلت من عندك , مشيت , وصلت لحد البيت  .. 

مش عارفة أروح , عنيا بتدمع , وبدارى ..

قررت أرجع تانى يمكن أعرف أعيط قدامك , شوفتك , وقفنى كبريائى وحبست دموعى 

فرجعت زى ماجيت ...


...

كفاية تقول مش فارقة

لأنها المرادى فرقت معايا أوى
...

وانا اه بخاف ..

بخاف أوجعك فبوجعك .. بخاف أبعد فببعد .. بخاف أخذلك فبخذلك

ممكن بقى بدل ما تعاتبنى على خوفى .. تعلمنى ازاى مخافش ؟
...

احساس انك مش فارق مع حد بتحبه .. اكتر شئ يخليك تبعد

...

كل شئ كرهته فيكى .. ربنا ابتلانى بيه 

سامحنى يارب ..

هناك 6 تعليقات:

غير معرف يقول...

تسللللللللللللللللللم أيدك

وهميييييييييييية ^ _ ^

غير معرف يقول...

غير معرف ده .. هذا أنا يا سارة

ياره :D

sara draz يقول...

يارة

اول مرة تعلقى فى البلوج ..
:))

ميرسى يا يارة <3

راء يقول...

:/

sara draz يقول...

رضوى

شرطة مايلة فراغ ...


غير معرف يقول...

صراحة انتى مبدعة :)
بس الكلام ده فعلا انتى عايشاه
ولا مجرد كلام ؟