الخميس، 29 يوليو 2010

...

حوار بين عقلى وقلبى

مش قادرة افهم ليه بتعمل معايا كده؟؟!!!

...ممكن تبقى هيه متضايقة ....

بس ليه مقالتش؟؟

...منتى يا سارة متحبيش ترغمى حد انه

يحكيلك زى مانتى مبتحبيش حد يرغمك

على حاجة

بس دى مرايتى وصحبتى واختى

ولما بتكون جوايا اى حاجة بقولها

حتى لو حاجات عادية

...ممكن تبقى هيه صاحبتك بس انتى مش صحبتها

لأ ازاااااى هيه قالتلى اننا صحاب

واخوات كمان

...انتى طيبة اوى يا ياسارة هوه اى حد يقولك

اى حاجة تصدقيها

يعنى ممكن تبقى قالت كده عشان متكسفنيش؟؟؟

...اه طبعا مش بعيد

لا يا عقلى انت اكيد مش فاهم

...انتى اللى مش حاسة انك مجرد حد عادى مش مميز

فى حياتها

انت مش فاهم صدقنى ..بكرة تفهم

...افهم ايه بس يا سارة

احنا بيننا عهد ولو مكنتش وافقت عليه كنت ممكن اصدقك

...وانتى شايفة انها عملت بيه؟

اسسكت بقى معرفش معرفش انت ليه عايزنى ابعد

انا مصدقت الاقيها

...يمكن هيه مش مرحبة بيكى بس مش عايزة تجرحك

بس انا ..... انا...ايه اللى بتقوله ده

...نفسك تقولى حاجة؟؟

نفسى اقول حاجات بس هيه تسمعنى

نفسى اقولها انى حبيتك اوى ومصدقت لقيتك

لانى لقيت اختى لقيت الحد اللى شالنى فى حاجات

كتيرة اوى..لقيت الحد اللى احتضنى فى مواقف

معرفش كنت هعمل فيها ايه لو كنت لوحدى

لقيت النور اللى خد بايدي بعد ما كنت فى ضلمة

ولوحدى

بس انا مش عايزة اتقل عليكى فى حياتك

يكفينى انى اشوفك مبسوطة وفرحانة

خلى بالك من نفسك ......

صدقينى مش عارفة هوه في ايه

ولا الدنيا مالها ولا انا فاهمة غلط

ولا صح

صدقينى مش عارفة فين الصح من الغلط

سامحينى لو كنت غلطت فى حقك فى يوم

ولو كنت عملت فى يوم حاجة تفرحك

مكنتش بكون عايزة مقابل غير انى اشوف

ابتسامتك وفرحتك فى عينيكى

بس...

...خلصتى كلامك يا سارة

مهما قلت مش كفاية بس بشكرها على الايام

الحلوة اللى قضيناها مع بعض

همه مش ايام همه سنين

...متستعجليش يا سارة ممكن تبقى فاهمة حاجات

كتير غلط

اتمنى اكون فهمت غلط

اوقات بتتصرفى بغرابة وببقى نفسى افهم ليه!!!

هناك تعليقان (2):

ساسو يقول...

يا أرق الاسامي
سرسوره الجميله
ربنا يسعد اوقاتك يا سكره
وبجد قلمك جميل جدا
وكتاباتك رقيقه جدا
ربنا يو\فقك يا حبيبتي

sara draz يقول...

اختى فى الله وحبيبتى
ساسو
ميرثى ياقمر على كلامك الرقيق
ده بجد اخجلتينى..^_^
نورتيييينى