الخميس، 30 سبتمبر 2010

...


مكنتش اعرف ان الوحدة حلوة اوى كده

وان ميزاتها اكتر من عيوبها...

بقيت بستريحلها اوى وبحس انى فيها على طبيعتى

مش محتاجة اقنعة قدام البشر

مش محتاجة اتلون بالوان مش الوانى

مش محتاجة اركز فى كلامى ولا تصرفاتى

مش محتاجة حدود لانفعالاتى

عشان كده بدأت احبها واستريحلها

واحس بانها نعمة مش نقمة

...........

حقا كسرت حبها فى نفسى

لانها خالفت ذلك العهد الذى كتبته على نفسها

واشهدتنا عليه

وعندما قابلتها وجدتها سعيدة بذلك

فنظرت اليها نظرة تعجبية كبيرة

فسألتنى بكل سذاجة..مالك يا سارة؟؟

...لا لا مفيش حاجة

وكأنها لا تدرى ماذا فعلت ...بنفسها وبى

..............

msg for S

اعلمى انه خير وان الله لن يضرنا ابدا

او يمنع عنا خيره

فنحن عباده

والله رحيم بعباده ...يحبهم ويحبونه

لذلك فاصبرى.....:)

.....................

الضربة اللى مبتموتنيش...بتقوينى

او ربما تجعلنى فى عداد الموت وانا على قيد الحياه

.......................

رغم حبى للوحدة الا اننى اكتشفت انى

احبك اكثر

وانتظر مكالماتك لانك الوحيدة القادرة على اخراجى من

وحدتى

فانتى تشبهينها فى الكثير من جوانب

فمعكى لا احمل اى اقنعة او الوان

R

هناك 6 تعليقات:

تخاريف مترجمة يقول...

وهو فيه أجمل من الوحدة يا قمر

بس ميمنعش يكون فيه حد برضه جنبنا ع الكرسي ساعة السفر :)

هي حاجة زي المعادلة لازم يطلع لها ناتج وحيد

..

دمتِ بخير سارة .. ووفقكِ رب الكون

لؤلؤة الاسلام يقول...

سارة!!!!!!!!!!!
لا تعليق :(

زهرة يقول...

ازاى حسه بوحدة وانا جنبك .. ومادام انا جنبك أكيد مش هتحسى بوحدة .. ولو حسيتى بوحدة وانا جنبك يبقى انا مش جنبك .. وانا اهو جنبك .. يبقى متحسيش بوحدة

بصى يا ستى .. بلا بلخبطة

الوحدة مش فى كل الأوقات ولا مع اى حد ..لإن والله ي اسارة الوحدة متعبه على قد ما هى حلوة

بتاخد منك وعمرها ما بتديكى

ربنا يجعل كل ايامك سعادة ويريح بالك ويفرحك

ويخلي ل كل احبابك ويخليكى انتى كمان للناس اللى بتحبك :)

sara draz يقول...

سحر..تخاريف مترجمة
حد جنبنا ع الكرسى ساعة السفر...:)
تعبير جميل اوى جاى عالجرح
^_^
نورتى مدونتى يا قمر

sara draz يقول...

لؤلؤة
:)

sara draz يقول...

زهرتى
صدقينى الوحدة حلوة اوى
على الاقل مش بوشين زى البشر..:)
ربنا يخليكى ليا يارب
وميحرمنيش منك ابدا