الأربعاء، 19 ديسمبر 2012

أنا بقيتك !





- استنى لحظة .. عايزة اقولك حاجة 

_ ايه ؟

- .............. أنا بقيتك 

_ ايه !

- أنا بقيتك , 

عارف يعنى ايه بقيتك ؟!

كل حاجة بقيت بعملها زيك , كل حاجة بقيت بشوفها بعيونك
حتى انى بقيت بشوفنى انت !


تعبيرات وشك ,جنونك, ضحكتك , حتى أغانيك اللى بتدندن بيها 
, صوتك وكلمة " ألو " اللى بتقولها بألاطة , عينيك اللى بتجيبها شمال
ويمين فى الثانية خمسميت مرة , برطمتك من تحت لتحت وهمسك ليا
وسط الناس , كل دا بقيت بعمله زيك
زى ماتكون روحى شربت روحك !

أفلامك , ايفيهاتك , حتى روايحك اللى بتحبها وأقلامك ,
عتابك , وهزارك , ورخامتك وسط صحابك و تريقتك على نفسك


أنا  بجد بقيتك  ..
 
تفتكر هييجى اليوم اللى انت فيه هتبقانى ؟!

هناك 8 تعليقات:

محمد سلامة يقول...

رائع
ده بقى قمة العشق
وبإذن الله حيبقاكى :))
تحياتى المعطرة

sara draz يقول...

مسلم مصرى

:))

جزاك الله خيرا على التشجيع

Lobna Ahmed Nour يقول...

جميلة :)

SHARKawi يقول...

كلمات واحساس جميل جدا .
والعنوان شيء رائع . ( انا بقيتك ) المعنى ما يظهرش غير لما نوصل للنهاية . ودا المميز . لو غير كدة ما يبقاش حب .
ومش ممكن كوني انتي هوا . وهوا ما يبقاش انتي . صدقيني ( هيبقاكي ) زي ما بقيتي انتي بقتيه .

تحياتي وتقبلي مروري

حبات التوت يقول...

الله الله جميلة
عجبتنى اوى :)

sara draz يقول...

لبنى

أنتِ الأجمل ^_^

sara draz يقول...

شرقاوى

اهم حاجة فى الحب العطاء من الطرفين عشان الحب دا يستمر

ميرسى على تعليقك

نورتنى

:)

sara draz يقول...

حبات التوت

^_^ ميرسى يا جميل

نورتينى :))