الأربعاء، 1 يونيو 2011

قريبا سألقاكِ




أتعرفين..لقد أحببتكِ كثيرا وتعلقت روحى بروحكِ

وبتُّ أشعر وكأننى أراكِ حولى فى كل مكان

تُنيرين لى حياتى....

بتُّ اتصوركِ فى يوم زفافكِ

وكيف ستبدين
ملكة آسره لقلوبنا جميعا

بجمالكِ وحيائكِ

أعلم أنكِ تحبيننى كما أحبكِ

فأنا كما أخبرتك
من قبل مؤمنة بــأنه

- من القلب للقلب رسول-

ولكنى أخاف عليكِ منى وأتمنى ان أبعد عنكِ

- أنا-...أنا الانانية والبلهاء والحمقاء

حتى لا تؤذيكِ..

حتما سألقاكِ ..

هذه حقيقة مؤمنة بها لأننى موقنة

بأن الله رحيم بعباده وعليم بذات الصدور

وأنه سيجمع يوما ما قلوبا تجمعت على

طاعته
وحبه..

وإن لم ألقاكِ فى دنيانا

فسألقاكِ فى جنة الخلد
بإذن الله ...

عليكِ فقط أن تعلمى بأنى أحبكِ

وسأظل أهتم
لأمركِ إلى الابد..

هناك 7 تعليقات:

راء يقول...

هو الموضوع فيه فرح يبقى اكيد مش انا :)

بس انا جاية اقولك ان المسج بجد فرحتني اوووووووووي اوي
مع اني مشوفتهاش غير الصبح الموبايل كان بيلعب معايا

ملحوظة: متدخليش طب عشان انا مبحبش الدكاترة :)

ملحوظة 2: بحبك بقى يوه

المتحدة لخدمات الانترنت يقول...

So Niiiiiice,,, :)
http://www.un4web.com

Ghada , Rofayda يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Ghada , Rofayda يقول...

ولا : الاسم موحي وعبقري
ثانيا: لم اعرف من تقصدين بحديثك الا انني اعجبت بالبوست وقد يكون هذا احد الاسباب
ثالثا: انا احبك في الله كثيرا...واتمنى انا ايضا ان راك في ثوبك الابيض..بحبك

sara draz يقول...

روووووووودى المقهورة
ععععع مش هقولك مين ...ترا ترا ترا ..:P
بالنسبة للمسج ..كنت بدعى الدعوتين اوى يارب يارب يارب يتحققوا
ملحوظة وان : ععععع بس بقى اسكتى قولى يارب ادخلها بحبها بحبها ترا ترا زى مانتى بتحبى الشوكولا
ملحوظة تو : لع انا بحبك اكتر ..بجى بس ده سر بيناتنا مش تجوليه لحد..^_^

sara draz يقول...

المتحدة لخدمات الانترنت
^_^ ثانكس

sara draz يقول...

ميس روفيدة..او لو ينفع اقول روفيدة
^____^
اخجلتينى بتعليقك..^_^
كثيرا
..
نفسى اشوفك اوى وحشانى جدا اوى
وبستنى جديدك كل يوم
وفرحانة برجوعك لعالمى تانى
اعلم انكِ لم تغيبى حتى
ولكنها انشغالات الحياة
..
بحبك اكتر