الخميس، 2 يونيو 2011

:)


انتى هتفضلى تصدقى الناس كده لغاية امتى؟؟

بصتلها بكل دهشة من السؤال

وقلتلها بتلقائية ..

لحد ما أموت

بصتلى باستغراب..

ابتسمتلها

وقلتلها انا قايمة اذاكر..

هناك 9 تعليقات:

راء يقول...

:)

عشان فيه ناس لسه صادقين فبيخلونا نصدق الكل.. الدنيا بخير
وانتي بخير
وانا بخير
وهروح اذاكر الساعة خلصت والاكل اتعمل :)

sara draz يقول...

ههههههههههههههه
ومصر اليوم فى عيد
^________^
وانا هحصلك يا رضرض
..ده دلعك الجديد
اتعودى عليه بقى
زى اسمك الثلاثى كده ..^______^

~ISLAM~ يقول...

طب ما تقومى تذاكرى من الاول

وبلاش تأنيب الضمير ده ههههههههههه

دعاء العطار يقول...

أنا بقدم حسن النيه ف التعامل مع الناس

واذا ثبت عكس ذلك بحاول التمس الأعذار

ولو مفيش أعذار بحاول أسامح

عشان كده بتكون النتيجه اننا بناخد ع دماغنا كتير

خليكى كده

القلوب الطيبه بقت عمله نادره (:

Lobna Ahmed Nour يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
إيثار يقول...

هي عندها حق شوية لكن ما تخافيش فيه برضه الناس اللي تثقي فيهم وتصدقيهم

انتي جميلة.. وحبيبتي:)

sara draz يقول...

islam
حاضر..:)

sara draz يقول...

دعاء
عندك حق
بس لما ناخد على دماغنا احسن من لما نسئ الظن
انا واثقة
انك من النادرين دول..^_^

sara draz يقول...

رارا
^_^
انا واثقة ان لسة فيه ناس كويسين
خصوصا بعد ما عرفتك..:*
فريدتى