الجمعة، 5 أغسطس 2011

عالم لا انتمى اليه..


حينما تنخرط فى عالمٍ ثم تشعر بأنه ليس لك


ولستَ منه


فتشعر بالندم


تشعر بالندم على عالمٍ القيتَ فيه جميع احلامك


وصرحت فيه بطموحاتك


ثم رأيتها ترابا يخنقك


فتقرر الابتعاد والمراقبة من بعيد


لعلك تلمح نجما يلمع من جديد


فيبعثَ فى قلبك الحياه


..


حقا حاولتُ التعايش معهم فى هذا العالم


ولكنى لم اكن يوما مثلهم


لم اتمتع بصفاتهم الخاصة لاكون


مثلهم


..


هُم ... هُم


وانا لازلت انا


لم انجح يوما فى اختراق - هُم -


لاكون منهم


..


سأبحث من جديد عن احدٍ يشبهنى


يكن لى الامل


يكن لى الحياه


يكن حلمى


يكن قوتى وضعفى


يكن لى واكون له

هناك 12 تعليقًا:

راء يقول...

دوري..وهتلاقي

تعرفي بدون هزار فكرتيني باغنية لكارتون بييجي زمان
(فولة وانقسمت نصين)
وانتي بتدوري على نصك التاني :))

متيأسيش يا اختيتي

sara draz يقول...

مش هيأس يا اختيتى
:)

غير معرف يقول...

سأبحث من جديد عن احدٍ يشبهنى,,,,,,

حتمــاستجديه يومـــا.....


لو بحثتـى جيدا ستجديه ولكن عندما يأتى ذلك اليوم ستجدينى بجانبك

ياحبيبتــــى

أحبـــــــــــــك واحب قلبـــك
وأعشق وجودكـــ فى حيــاتى

دعاء العطار يقول...

"
وانا لازلت انا


لم انجح يوما فى اختراق - هُم -


لاكون منهم "

مش لازم تكونى منهم .. المهم تكونى انتى

واللى شبهك هيدور عليكى وساعتها مش هتسالى نفسك فى يوم : هو انا شبهه ولا لاء ؟

لانك مش هتحتاجى تسالى السؤال .. احنا بنسال لما نشك

وان شاء الله تلاقى العالم اللى بتحلمى بيه والناس اللى تفهمك (: (:

دمتى بخير (: (:

Radwa Ashraf يقول...

رااائعة و أنتى مش لازم تكونى شبهم
كل اللى عليكى تلاقى من يتقبلك من غير ما يسأل أو أنتى تسألى
هل احنا متشابهين , لأن وقتها الاجابة هتبقى واضحة
متغيريش نفسك عشان حد ..
خليكى أنتى :)

mrmr يقول...

كلنا نبحث عن ذلك الامل

كل سنه وانت طيبه
رمضان كريم

sara draz يقول...

طمطم
أنتِ دائما معى
وكذا انا أحبـــــــــك
..
:)))))))))))

sara draz يقول...

دعاء العطار
كلامك بيدينى احساس بالطمأنينة
^______^
احنا بنسال لما نشك
فعلا عندك حق
..
يارب الاقيهم يارب
دمتِ تبعثى فى قلبى الامل

sara draz يقول...

رضوى اشرف
اول زيارة ليكى فى مدونتى
نورتينى
^_^
فعلا عندك حق
هخلينى أنا

sara draz يقول...

مرمر
وسنجده باذن الله
وانتى طيبة يا قمر
الله اكرم
^____^

غير معرف يقول...

حبيبة قلب طمطم

^ـــــــــــــــــــ^

عرفتينى :)
وحشتييييييييييينى

sara draz يقول...

طمطم
طبعا عرفتك يا قلبى
^_^
وانتى كمان