الثلاثاء، 9 أغسطس 2011

انا كدا .. اسبرايت



نظرا لكمية السهوكة والتجمل ومحاولة اظهار الواحد لنفسه فى احسن صورة

قررت انزل البوست دا


انا كدا ................... اسبرايت


^_____________^


انا كدا طويلة ورفيعة عادى يعنى


ومش كل ما واحدة تشوفنى تقولى انتى خاسة كده ليه


!!!


هو انا اصلا امتى تخنت عشان تسألونى السؤال السخيف دا


..


انا كدا عصبية وعنيدة وغيورة ومهملة ونفسى قصير


وبتفرس اوى من اللى يقولى - وانا متعصبة -إهــــــــدى


..


انا كدا مبحبش انزل صورى عالفيس بوك عشان حد يعملى


لايك او يكتبلى كومنت مكتوب فيه سوووووو نيس بيكتشر


بحس بسخافة ..!!


..


انا كدا بحب التفاصيل جدااااااااا


وبعشق الشرابات والجوانتيات والبطاطا والالوان والاقلام


وشنط المدرسة


..


انا كدا بحب البس الساعة فى ايدى الليمين وبستريح فيها


كده ومحدش يشوفنى ويقولى ايه دااااااا


هو فيه حد بيلبس الساعة فى ايده الليمين!!!!


ساعتها هيبقى ردى ....انا مع ابتسامة عريضة ^_______^


..


انا كدا مبحبش سهوكة البنات والمياصة دى


وجربت كتير اكون رقيقة كده زى


البنات الطبيعيين بس معرفتش


هههههههههه اموت نفسى يعنى


..


انا كده بحب الكوتشيات اوى والشنط اللى بتتلبس عالكتفين


عشان مريحة..ومش هيفرق معايا الشكل اوى


..


انا كده مبعرفش امشى فى الكعب العالى وكلامى كله


بالعربى مش نصه انجليزى او فرنساوى


ومبعرفش اقول مامى وبابى


على رأى مريم صحبتى .. الله يرحم ايام امى وابويا


..


انا كدا بسمع اغانى هادفة بس ومنيش منقسمة لحزب طمورة


ولا لحزب الحج ابو دياب


..


انا كده بحب الباسكت والقراية والتصوير اووووى


وبعشق السفر والموسيقى والشكولاتة


..


انا كدا على طبيعتى احلى بكتير واسعد


مبحبش التكلف والتجمل والسعى للظهور فى


صورة مش صورتى
..


انا كدا شخصية معقدة وبحب المعقدين اللى زيي


وبفكر افتح نادى واسميه نادى المعقدين


^___________^


هناك 19 تعليقًا:

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههه جاااااااااااااااااامده يا سيرايت
بس اسبرايت مقاطعة

نخليها شويبس ليمون^ــــــــــــــــــ^
بحبـــــــــــــــــــك وانتى كدا
وبموووووووووووووووووت فيكــــــى
:)

sara draz يقول...

طمطم
ههههههههههههههههههههههههه
حبيبة قلبى
والله معرفش انتى مستحملانى ازاى
تعبتك اوى معايا
^_^
وانا كمان بحبك اكتر

The illusionist يقول...

انا مقتنع جدا بالبوست ده

انا مقتنع بشده بعنف بالجبن المتبله

وانا ديو قوى قلبك بتاع العيال المجانين دول

انا اؤويد هذا البوست

بشده برضك

ومن كتر ما عجبنى هعمل واحد زيه معلش

يعنى محتاج اكتب عن نفسيتى شويه عشان انا مهم وكوده

شكرا

سالخير عليكى

دعاء العطار يقول...

ههههههههههههههههههه

مش هتضحكينى ع الفيس وهتضحكينى هنا كمان

مش متعوده انا ع كمية الضحك دى D:

معلش ياسارورتى بقى انا اعترض

انا شايفه ان الحزب يبقى اسمه حزب المكلكعين

وانا اول واحده هتنضم له

عارفه حسيت ان فيه حاجات كتير اوى شبهك فيها وقعدت اضحك لانى لقيت بنىادمين شبهى اهو

انا كمان رفنتوووعه وزهقت من كلمة انتى مش هتتخنى بقى

انا كمان بحب الشرابات جداااااا وبحب شنط المدرسه اللى بتتشال ع الكتف ومش بحب الكعب العالى نووووهائى

ومش بحب سى تموووووره خالص مالص

واللى عجبه عجبه واللى مش عجبه يعجبه بقى هه

راء يقول...

هههههههههههههههههههه
انا جاية معاكي بلاش استندال
استنييييييييني
نتقفش امن دولة سوا
ونتعذب سوا
وانا من قبل اول قلم هعترف عليكي

:D

مالها اسبرايت يعني وحشة ديه حتى لونها اخضر ..

غير معرف يقول...

كل يوم بحبـــــــــــك أكتـــر
^ــــــــــــــ^
مستحملاكى وبموت فيكى وانتى كده
وعيشى حياتك وارجعى بقى يا قلبى عشان مشتقاااااااااااااااااالك أووووووووى
:*

sara draz يقول...

the illusionist
سالنور يا فندم
:))))
ربنا يكرم حضرتك
نورتنى بجد
ودمت بخير

sara draz يقول...

دودو العطار
هههههههههه تؤتؤ لازم بقى تتعودى عالضوحك من دلوجيت
..
تصدقى المكلكعين اظرف
خلاص اشطة نادى المكلكعين
^___________^..الللله
اسم امور اوووووووى
..
الحمدلله ان فيه حد مكلكع زيي..:*
..
هههههههههههههه ضحكتينى يا دودو
ربنا يسعدك
:)

sara draz يقول...

روووووودى
هههههههههههههه
اشطة يا رووووودى
وناكل عيش ولانشون سوااا
..
تصدقى فعلا اخضر
مش ملاحظة انك عمالة تفاجئينى بقالك يومين
هههههههههههه
كده كتير عليا

sara draz يقول...

طمطم قلبى
هرجع قريبااااااا باذن الله
:)
وانا كمان مشتقالك اكترررررر
بحبك

Ranim Ayman يقول...

انتي كده ...
انتي رائعة وانتي كده
تلاقي الواحد بيستريح معاكي علشان انتي كده
علي طبعتك وبتعملي اللي يريحك
عادي ممكن ساعات تبقي حاجات مجنونة
بس برضوا انتي رائعة وانتي كده

كلام في سرك اول كومنت يا سارة
مبحبش اكتب كومنتات انا بس اهو بحاول اتغير
ومبقاش كده

تحياتي
مبتسمة دائما

sara draz يقول...

رنيييييم
وانتى كمان كده ومجنونة جدااااا
عشان كده بحبك جداااا
..
انا مصدقتك ان الكومنت من رنيم ذوات نفسها
^_______^
التغيير مهم بردو
بس التصنع هو اللى وحش
..
دمتِ مبتسمة دائما
^__________^

blue-wave يقول...

هههههههههههههههههههههه
والله جاااااااااامدة:))

sara draz يقول...

^_____________^
شكرا يا فندم
ربنا يكرم حضرتك

سارة درويش يقول...

انتي كده مش معقدة خالص :) بالعكس انتي عارفة نفسك كويس ودي كفاية :)

انا فيا كتير منك :) بحب السفر والتصوير والقراءة والكوتشيات والشنط اللي بتتشال ع الكتفين ومعصعصة ومابحبش حد يقول لي اتخني :))

sara draz يقول...

سمو الاميرة سارة
ساااااااااااارة درويش
ميرسى على التعليق الجميل ^________^
انا مبسوووووووووووطة جدااااا
انك شرفتينى فى مدونتى المتواضعة
وبحب كتاباتك جدااا وبتابعها
وبجد بجد نورتينى
^_______________^

Tamer Moghazy يقول...

انت كده....
احلى حاجة :)

يارب تفضلي ديما كده عارفة نفسك وعارفة انت فين ، وعاوزة ايه.

صباحك مشرق :)

sara draz يقول...

تيمو
ميرسى على الكومنت المشجع ده
حضرتك رفعت معدنياتى
..
أسعدنى مرور حضرتك
ودمت بخير
:)

فراشة يقول...

:) الحمد لله يارب لقيت ناس كتير شبهي
مش انا لوحدي يعني كده

مدونة جميلة أخدت لفه كدهو وفرحت اني جيت هنا

عيدك فرحة